διατροφικά στοιχεία ωμού ή μαγειρέμενου φαγητού;
Εδώ μπορείς να δεις όλη την συζήτηση
Αρχική / Πες εδώ ό,τι σε τρώει / διατροφικά στοιχεία ωμού ή μαγειρέμενου φαγητού;
velis Πριν 3 years
τα τρόφιμα πρέπει να τα μετράμε στην ωμή ή στην μαγειρεμένη μορφή τους για τον ημερήσιο υπολογισμό θερμίδων, πρωτεϊνών κλπ;
titroo Πριν 3 years

Γεια σου Velis smiley-laughing.gif

Για την πιο ακριβή μέτρηση καλυτερα να τα καταγράφεις με τον τροπο που τα κατανάλωσες ωμά, βραστά, ψητά κτλ. 

Αν δεν υπάρχει τότε βάλε καποια αλλη μορφή. Είναι καλύτερο να εχεις μια πολύ καλή προσέγγιση απο καθόλου καταγραφή. 

Θερμιδικά δεν θα υπάρχει διαφορά αν μπορεις να υπολογίσεις τη διαφορα σε βάρος μεταξύ μαγειρεμένου και ωμού. Πχ το κρέας χάνει στο ψήσιμο περίπου το 20% του βάρους που ειχε οταν ηταν ώμο. Δηλαδή μια ψημένα μπριζόλα 80 γραμμαρίων προέρχεται απο μια ωμή μπριζόλα 100γρ. 

Τα υπόλοιπα διατροφικα στοιχεια μπορει να επηρεάζονται απο τον τροπο ψησίματος. Έχουμε γράψει και ενα άρθρο για αυτό https://www.titroo.gr/article/ygieino-mageirema

Ελπίζω να ρίξαμε λιγο φως smiley-laughing.gif

 

Πρέπει να είστε συνδεμένος για να σχολιάσετε
Γράψτε μας παρατηρήσεις!
Στείλε το!