Επιλογή σωστής ασκησης
Εδώ μπορείς να δεις όλη την συζήτηση
Αρχική / Ευ ζειν / Επιλογή σωστής ασκησης
katerina Πριν 4 years
bard Πριν 4 years

Εγώ πάντως Κατερίνα ανήκω στην κατηγορία του Διογένη που έλεγε ότι,  ο αθλητισμός ωφελεί μέχρι να κοκκινίσουν τα μάγουλά σου. Από κει και πέρα είναι βλαβερός και καταστρέφει το μυαλό. smiley-cool.gifsmiley-cool.gif

skitsa-tautistei-kathe-arxarios-gimnasti

titroo Πριν 4 years

smiley-laughing.gif

Υπάρχει βέβαια και το νους υγιής εν σώματι υγιεί

 

Δεν ξέρουμε τι θα επιλέξεις Κατερίνα για άσκηση αλλά όταν ξεκινήσεις οι παρακάτω συμβουλές, που έχουμε γράψει για τη διατροφή και την άσκηση, ίσως να φανούν χρήσιμες

 https://www.titroo.gr/article/diatrofh-kai-askhsh 

katerina Πριν 4 years

απλα θελω δικαιολογια για να αυξήσω το όριο στις θερμίδες...

 

katerina Πριν 4 years

 Δεν μπόρεσα να βρω πόσες θερμίδες καταναλώνω σε μια ώρα πιλάτες...

 

titroo Πριν 4 years

Για πιλάτες δοκίμασε στην δημιουργία άσκησης να το γράψεις pilates και θα το βρείς.

Επίσης θα το διορθώσουμε αυτό να βγαίνει και με ελληνικά.

titroo Πριν 4 years

Επίσης υπάρχουν και μικρέ καθημερινές ασχολίες που μπορείς λίγο να αλλάξεις για να καίς περισσότερες θερμίδες.

Για παράδειγμα:

- Δοκίμασε να αφήσεις το αυτοκίνητο 15' μακρία από τη δουλειά σου, το πήγαινε έλα θα σου δίνει καθημερινά πάνω από 100 θερμίδες

- Μην πάρεις τον ανελκυστήρα για να ανέβεις, αυτό θα σου δώσει μέχρι και 300 θερμίδες την εβδομάδα ανάλογα σε ποιον όροφο βέβαια μένεις και που είναι η δουλειά σου

 

Πρέπει να είστε συνδεμένος για να σχολιάσετε
Γράψτε μας παρατηρήσεις!
Στείλε το!