Γιατί είναι σημαντικό να κρατάτε διατροφικό ημερολόγιο (και τρία βήματα για μια επιτυχημένη καταγραφή)
Η ομάδα του titroo ανέβασε το άρθρο πριν 2 χρόνια

Διπλασιάστε τον ρυθμό απώλειας βάρους, διατηρήστε το νέο σας βάρος σε λιγότερο από 5' την ημέρα

Γεια σας φίλες και φίλοι,

Πολλοί δεν το γνωρίζουν αλλά το ημερολόγιο τροφών (διατροφολόγιο) είναι το πιο δυνατό εργαλείο, όσον αφορά τη διατροφική ισορροπία και τη διατήρηση βάρους1,2,3. Οι 3 απλοί κανόνες για τη χρήση του, οδηγούν στο καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα. Έτσι, με λιγότερο από 5 λεπτά την ημέρα (όσο χρειάζεστε για να καταγράφετε καθημερινά στο www.titroo.gr ) θα καταφέρετε να φτάσετε τον επιθυμητό σας διατροφικό στόχο.

diatrofologio

Τι προσφέρει η καθημερινή καταγραφή τροφών;


1. Διπλασιάζεται ο ρυθμός απώλειας βάρους

Σύμφωνα με έρευνα1, ο ρυθμός απώλειας βάρους, μπορεί να διπλασιαστεί στους ανθρώπους που κρατάνε 6 ημέρες την εβδομάδα αρχείο, με τις τροφές που έχουν καταναλώσει. Αυτό με απλά λόγια, σημαίνει ότι χάνετε τα διπλάσια κιλά στον ίδιο χρόνο απ' 'ότι με μία δίαιτα χωρίς τη χρήση διατροφολογίου.

2. Βοηθάει να αλλάξουμε τη δίαιτά μας

Τα διατροφικά ημερολόγια δεν είναι μόνο γι' αυτούς που θέλουν να χάσουν ή να πάρουν βάρος. Πολλοί χρειάζεται να αλλάξουμε τις διατροφικές μας συνήθειες, είτε για λόγους υγείας πχ δίαιτα για διαβητικούς, είτε επειδή έχουμε βάλει κάποιο στόχο π.χ. χορτοφαγία, δίαιτα υψηλή σε πρωτεΐνες κ.α. Το διατροφολόγιο αποτελεί εξαιρετικό βοήθημα για να πετύχουμε αυτήν την αλλαγή.

food-healthy-vegetables-potatoes

3. Μας κάνει διατροφικά πιο ειλικρινείς και συνειδητοποιημένους

Η καταγραφή μας φέρνει αντιμέτωπους με όλες αυτές τις διατροφικές μας συνήθειες που ούτε είχαμε προσέξει ότι ήταν εκεί. Τελικά τρώμε λιγότερο ή περισσότερο απ' ότι πιστεύουμε, πιο συχνά ή πιο σπάνια και λιγότερο ή περισσότερο υγιεινά.

food-salad-restaurant-person  

Το www.titroo.gr είναι το μόνο ελληνικό διατροφικό εργαλέιο με πάνω από 10.000 τροφές και εστιασμένο στην ελληνική μεσογειακή διατροφή. Η καθημερινή καταγραφή στο titroo παίρνει κατά μέσο όρο 5'.

Πώς όμως πρέπει να χρησιμοποιείται το διατροφολόγιο;

Το διατροφολόγιο δεν είναι εκεί για να ασκείτε κριτική στον εαυτό σας

Το διατροφολόγιο βρίσκεται εκεί για να σας δώσει όλες τις διατροφικές πληροφορίες που χρειάζεστε, ώστε να πάρετε την επόμενη διατροφική σας απόφαση στη δίαιτα σας. Δεν είναι ένα ενοχικό εργαλείο, ούτε ένας “μπαμπούλας” που αποφασίζει για εσάς πότε, τι ή πόσο πρέπει να φάτε. Είναι απλά ένα βοήθημα για να ακολουθήσετε πιο εύκολα τη δίαιτα που εσείς επιλέγετε. Το διατροφολόγιο ακόμα και αν δε συνδυαστεί με κάποια συγκεκριμένη δίαιτα, οδηγεί πάλι σε εξισορρόπηση της διατροφής και του βάρους μας σε φυσιολογικά επίπεδα.

Να είστε ειλικρινείς και όσο το δυνατόν πιο ακριβείς

Εφόσον το καταναλώσατε, καταγράψτε το. Το διατροφολόγιο σας είναι προσωπικό, δεν το βλέπει κανένας που δε θέλετε να το δει. Μείνετε λοιπόν, ειλικρινείς με τον εαυτό σας και καταγράψτε τι τρώτε με όσο το δυνατόν περισσότερη ακρίβεια. Το Titroo.gr έχει γι' αυτόν το λόγο στο 98% των φαγητών της βάσης προεπιλεγμένες μερίδες.

food-chicken-meat-outdoors

Κάνετε καθημερινή καταγραφή

Το καλύτερο θα ήταν αμέσως μόλις ολοκληρώσετε ένα γεύμα να το καταγράψετε. Το διατροφολόγιο έχει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα, όταν η καταγραφή γίνεται για τουλάχιστον 6 ημέρες την εβδομάδα1. Το Titroo.gr είναι προσβάσιμο απ' όλες τις συσκευές (desktop, tablet και κινητό) και βελτιστοποιημένο για γρήγορη καταχώρηση. Τα στατιστικά μας στοιχεία δείχνουν ότι οι χρήστες μας κατά μέσο όρο καταναλώνουν λιγότερο από 5 λεπτά καθημερινώς για να καταγράψουν όλες τους τις τροφές.

sandwich_pc

Και να θυμάστε: Όλες οι τροφές χρειάζονται :)

 

Εις το επανιδείν,

  1. 1. Hollis, J.F. American Journal of Preventive Medicine, August 2008; vol 35 (2): pp 118-126.
  2. 2. Yoni Freedhoff, MD The Top 10 Whys and Hows of Keeping a Food Diary
  3. 3. Kristin Kirkpatrick, M.S., R.D., L.D Food Diary: Why This Weight Loss Tactic Is So Effective
Γράψτε μας παρατηρήσεις!
Στείλε το!