Ο Δεκάλογος της υγιεινής διατροφής
Η ομάδα του titroo ανέβασε το άρθρο πριν 11 μήνες

Ο Εθνικός Διατροφικός Οδηγός για Ενήλικες του Ινστιτούτο Προληπτικής, Περιβαλλοντικής και Εργασιακής Ιατρικής, Prolepsis είναι ένας πλήρης οδηγός διατροφής για ενήλικες με πολύ σημαντικές πληροφορίες στοχεύει στην έγκυρη ενημέρωση και ευαισθητοποίηση σχετικά με την υγιεινή διατροφή κατά την ενήλικη ζωή. Σήμερα παρουσιάζουμε τα κεντρικά μηνύματα αυτού του οδηγού τον "δεκάλογο" της διατροφής.

δεκαλογος_διατροφής

Ο "Δεκάλογος"

  1. Καταναλώνετε ποικιλία λαχανικών και φρούτων καθημερινά.
  2. Καταναλώνετε ποικιλία δημητριακών καθημερινά. Προτιμάτε ολικής άλεσης.
  3. Προτιμάτε γαλακτοκομικά προϊόντα χαμηλά σε λιπαρά.
  4. Περιορίστε την κατανάλωση κόκκινου κρέατος. Επιλέγετε άπαχα μέρη. Αποφεύγετε το επεξεργασμένο κρέας
  5. Καταναλώνετε συχνά ψάρια και θαλασσινά. Επιλέγετε λιπαρά ψάρια, κατα προτίμηση μικρά.
  6. Καταναλώνετε όσπρια συχνά.
  7. Χρησιμοποιείτε ελαιόλαδο ως πρώτη επιλογή.
  8. Περιορίστε την κατανάλωση ζάχαρης, αλατιού, και προϊόντων που τα περιέχουν.
  9. Κάνετε σωματική δραστηριότητα καθημερινά. Διατηρείτε φυσιολογικό και σταθερό σωματικό βάρος.
  10. Τέλος, μην ξεχνάτε να πίνετε αρκετό νερό.

 

φιλικά,

  1. http://www.diatrofikoiodigoi.gr/?Page=gia-enilikes
Γράψτε μας παρατηρήσεις!
Στείλε το!